Koh Lanta verkennen

21 juli 2016 - Koh Lanta, Thailand

Na alle regen van gisteren besloten om een auto te huren in plaats van een scooter om het eiland te verkennen. Toch even wennen om links te rijden, de kinderen hielden braaf hun mond op de achterbank. Siem vindt het wel beter om nu een eigen auto te hebben, dan hoeven we de taxi niet elke keer te betalen.....

We zijn naar old town lanta gereden, een klein straatje met allemaal dezelfde soort huisjes, erg leuk, maar het was ook erg warm. overal winkeltjes met fruit shakes. Fenne en Siem willen al een aantal dagen een kokosnoot met sap drinken. Voor 40 bath (omgerekend 1 euro) een hele kokosnoot. Helaas toch niet zo lekker als hij eruit ziet, een ananas shake is toch lekkerder! Onze weg weer vervolg op het eiland, erg mooi, veel palmbomen, wegen kronkelen en gaan flink steil omhoog en omlaag. Het is hier rustig, want aan deze kant van thailand is het laagseizoen.

Vlak bij het national park zaten er allemaal aapjes langs de weg. Toen we langzamer reden sprong er een op de zijspiegel van auto, grote hilariteit! Onderweg bij een baai gestopt en lekker gezwommen en gegeten daarna terug nog ons stekje en hier nog heerlijk op het strand gelegen en gespeeld en gegeten.

's avonds met je voeten in het zand aan het strand met een shinga beer de zon onder te zien gaan is wel een fantastisch vakantiegevoel!

1. Joke:
    21 juli 2016
    Ziet er allemaal goed uit! En Siem, was de huurauto gratis? grapje! Jullie hebben de laatste dagen trouwens wel veel gezien. Veel plezier op Koh Lanta, liefs van opa en oma