Genieten op Koh Lanta

22 juli 2016 - Koh Lanta, Thailand

En weer schijnt de zon als we wakker worden. Het is om half negen al flink warm. Na ontbijt aan het strand gauw onze zwembroek aangetrokken voor een duik in het zwembad en daarna naar het strand. Vandaag doen we helemaal niks. Luieren in een zitzak op het strand, zwemmen in de golven, een zandkasteel maken en versieren met een aangespoelde kokosnoot en stukjes koraal. Harry helpt de Thaise mannen nog met het aan land trekken van een aangespoelde kluwen touw en visnet. Dan even een hapje eten en weer op het strand onder de bomen in de schaduw. Samen met andere kinderen nog een fort gemaakt van het kasteel en hopen dat ie er morgenochtend nog staat. Wat een heerlijke dag! Die we afsluiten met een hele mooie zonsondergang en toch een hele moeie Siem. Met Fenne nog even een spelletje gedaan en dan naar bed. Morgenochtend gaan we een dagje naar koh phi phi, om half acht worden we opgehaald. We zijn benieuwd!

1. Kyra:
    22 juli 2016
    Wow wat lekker! Koh phi phi was toch wel mijn favoriet! Als er tijd is, moet je echt de snorkel tour doen.. Die brengt je naar prachtige stranden (oa van de film The Beach) en zwemmen tussen de vissen!!
  2. Joyce (Maasdelta):
    25 juli 2016
    Peter stuurde mij de link door nadat ik hem hoorde praten over jullie vakantieblog. Wat een genot om jullie verhalen te lezen en foto's te zien! Veel plezier daar samen!