Terug naar waar het begon!

2 augustus 2016 - Bangkok, Thailand

Op 1 augustus teruggevlogen vanuit mooi krabi naar bangkok. Een middagje gewinkeld, daarna lekkergezwommen en een laatste keer gegeten met mark Annette Pim en Marieke. Morgenochtend vliegen we terug!

1. Mamaloes:
    2 augustus 2016
    Wat heb ik genoten van de reisverhalen. Jullie hebben een reis gemaakt om nooit meer te vergeten. Een goede vlucht en ik ben blij als jullie weer terug zijn in Nederland.
  2. Sarah:
    Lieve allemaal! Net heerlijk alles doorgelezen. Ik ben er echt even voor gaan zitten. Prachtig...de foto's, de verhalen!
    Jullie worden hier nu wel erg gemist...!
    Goeie terugreis!

Liefs van ons
  3. Hanneke:
    2 augustus 2016
    Leuk om jullie reis op deze manier toch een beetje mee te kunnen maken! Ik kan niet wachten om in real life jullie verhalen te horen!! Dikke kus!!
  4. Tola Krijgsman:
    Hallo Harry, Brenda,Fenne en Siem, bedanikt voor mooie foto's en leuk verhalen, ik niet wachten tot julie terug komst naar huis. Have a good and safety flight back home. Dikke kus!!!!