Poonsiri Resort

29 juli 2016 - Ao Nang, Thailand

Na afscheid te hebben genomen van krabi la playa met de nodige foto's met de manager en de kinderen worden we opgehaald door een taxi van het volgende hotel. We hoedenmaakster 10 minuten te rijden en dan zijn we bij ons laatste hotel voordat we naar Bangkok. Bij aankomst nog even wachten op onze kamer, dan maar alvast een duik in het zwembad! Het is een mooie omgeving. De huisjes liggen rondom een vijver waar je kunt kanoën met op de achtergrond de enorme kalksteenrotsen. Siem kan niet wachten. Even lunchen en dan met mamma in de kano, eten voor de vissen mee en varen maar. In de middag kwamen Pim en Marieke terug van het strand, wat een dikke pret om mekaar weer te zien! Siem had zijn duikbril in het zwembad gegooid om op te duiken, maar die was niet zo makkelijk meer te vinden. Toch best een diep zwembad, overal 2,10m. Nadat we al heel lang gezocht hadden, vond Harry de duikbril in vijf minuten. Na een dagje zwemmen, kanoën en in de avond met z'n allen eten en tafeltennissen vielen Fenne en Siem als een blok in slaap.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade