Vroeg uit de veren

20 juli 2016 - Koh Lanta, Thailand

Vandaag staat er weer een reisdag gepland. Om kwart over 4 ging de wekker en een half uur later zaten we in de song thaew richting het vliegveld. Zo vroeg in de ochtend was het heel stil op de weg, maar toch roken we alweer de etensgeuren uit de diverse keukens van restaurantjes onderweg. Om 8.15 uur stapten we, binnen een uur en drie kwartier, uit het vliegtuig in Krabi. Met nog even een dutje in het vliegtuig waren we er helemaal snel! Even een minivan regelen en we gingen door naar het eiland Koh Lanta. Onderweg begon het flink te regenen, nog met een veerboot het water over, en daarna over een nieuwe brug. Door de lage bewolking en de regen zagen we wel de contouren van de diverse eilanden, maar de plaatjes uit de vakantiefolders nog niet.

Om 11.00 aangekomen bij het resort Long beach chalet. Ziet er echt prachtig uit! zelfs in de regen. We kregen we gelijk 4 roze paraplu's. Eerst maar even wat eten bij het strand, daar kregen we nog een verlaat ontbijt. Daarna was onze kamer klaar, we zitten gelijk aan het zwembad! In de middag klaarde het nog wel wat op en nog even lekker gezwommen in het zwembad en natuurlijk even de zee gevoeld! Aan het strand gegeten, nog een stukje langs het strand gelopen en vroeg naar bed want het was best een lange dag zo!

imageimage