Railay beach

27 juli 2016 - Ao Nang, Thailand

Vandaag van hotel geswitched, omdat we in Krabi Aquamarine niet nog een nacht bij konden boeken. Zitten nu in Krabi la playa resort. Een flinke familie kamer met eigen toegang tot het (groene) zwembad. Fenne en Siem gelijk een duik genomen, imagenatuurlijk! In de middag een stukje over de boulevard gelopen. Er worden hier erg veel bootreisjes aangeboden naar de diverse eilanden om te snorkelen. Dit gaan we ook nog doen, maar eerst pakken we een longtailboot om naar railay beach te gaan. Wordt als een van de mooiste stranden genoemd. Er zijn ook resorts hier, maar dit is alleen per boot bereibaar vanaf ao nang. De longtailboten varen af en aan, en binnen een kwartier staan we weer met ons voeten in het witte zand. Het is vandaag bewolkt, maar dat maakt de setting niet minder mooi. We hebben heerlijk heel de middag op het strand gezeten en Fenne en Siem hebben de hele middag in de zee gelegen (29 graden).

Er stond een aardig windje dus leuk golven om doorheen te duiken. Met tegenzin gingen we weer terug om 18.00 ging de laatste boot. Terug in het hotel nog weer een keer gezwommen (in een ander zwembad) en even een fruitshake aan de bar in het water. Het personeel van het hotel is weer fan van Siem en Fenne. Ze krijgen  ook nog nootjes bij hun shakes. image

Ook de gewone dingen gaan door. Siem zijn voortand hangt nog aan een klein stukje vast. Die gaat er hoogstwaarschijnlijk nog in Thailand uit!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tola Krijgsman:
    28 juli 2016
    Mooi foto's This is a journey not to be forgotten.... kom julie nog toch terug naar Nederland? en bedankt voor alle foto's en jullie mooie reis verhaal, just enjoy the rest of your holidays...... en tot gauw in Holland.
  2. Brenda:
    29 juli 2016
    Hoi Tola, jij ook bedankt voor al reacties! Tot snel in Nederland!
  3. Tola Krijgsman:
    29 juli 2016
    Have a safe flight back home....en tot gauw in.Holland. gr. Tola