dag 8 verkassen naar het noorden

15 juli 2016 - Chiang Mai, Thailand

Vanmorgen vroeg de wekker gezet om van onze vrienden uit Schiedam afscheid te nemen. Mark, Annette, Pim en Marieke vervolgen hun reis in Cambodja en wij gaan naar het noorden naar Chiang Mai. De tweede grote stad van Thailand alleen wel 45 keer zo klein als Bangkok.

Voor 115 euro (goedkoper dan de trein!) vlogen we in een uurtje in een mooi vliegtuig van BangkokAir naar deze stad toe. Wel moesten we eerst nog van Kanchanaburi naar het vliegveld van BKK wat een kleine 3 uur in een minivan duurde. Je weet dan wel weer waarom je de ipads hebt meegenomen.

Als je de laatste dagen op een erg luxe resort hebt mogen vertoeven, moet je als beginnend wereldreiziger Hahahahaha) even schakelen bij de nieuwe locatie. Prima qua grootte en faciliteiten op de kamer, alleen wel wat minder luxe. Mooi dat de kinderen dat verschil anders ervaren.

Onderweg genoeg gelezen om te gaan doen in ChiagMai, nu eerst maar eens even acclimatiseren. Douchen, lezen en lekker slapen!

imageimage

1. Kyra:
    16 juli 2016
    Chiang Mai! Geweldige plaats! Stuk goedkoper dan de zuidelijke plaatsen dus ik zou hier souveniertjes kopen als ik jullie was! Veel marktjes met street food om te proberen als je t aandurft! Geniet!! :)
  2. Yolanda:
    16 juli 2016
    Minder luxe... Filmpje zag er anders wel goed uit!
    Siem al een nieuwe voetbaloutfit zie ik. Zal Bren blij mee zijn ;).
    Have fun. X
  3. Els en ton:
    16 juli 2016
    Wat een ervaring moet dit zijn. Jammer voor Harrie had hij iets kunnen leren maandag en dinsdag van goede trainers bij WFB, is hij er niet bij. Geniet er verder van. groetjes Ton en Els.
  4. Tola Krijgsman:
    16 juli 2016
    Mooi foto en nog steeds mooi omgeving en leuk ervaring, Just enjoy yourselfs. groetjes Tola.