Aangekomen in Thailand

8 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Fenne: hoi, gisteren zijn we vertrokken met het vliegtuig naar Thailand. Het was aan het begin erg spannend maar na een tijdje werd het zelfs saai. Ik had de halve nacht wakker gelegen. De volgende dag moesten we nog een tijdje in het vliegtuig zitten. toen we er eindelijk waren stapten we uit. We gingen de bagage ophalen en gingen met een taxi naar het hotel waar we nu zijn. Pappa stapte aan de verkeerde kant in. We moesten best hard lachen. En nu ben ik mijn reisverhaal aan het typen en vertel ik de volgende keer verder. Doei!!!!

xxx Fenne

1. Joke:
    8 juli 2016
    Hoi Fenne,

Leuk om jouw verslag te lezen, gelukkig is alles goed gegaan he?
    En nu zitten jullie lekker in het hotel en ga je dadelijk vast eten, wij gaan net een broodje eten, maar bij jullie is het nu al bijna avond. Voor dadelijk dan maar lekker eten, liefs van opa en oma
  2. Joke:
    8 juli 2016
    Gelukkig is het allemaal goed gegaan, he Fenne, uiteindelijk vond je het zelfs een beetje saai worden, dat vliegen. Het duurt inderdaad wel lang zo'n reis. Ik had een uurtje geleden geantwoord, maar het lijkt erop of dat niet goed is gegaan, vandaar dat ik het nog een keer probeer.
    Bij jullie is het nu al avond en jullie gaan vast zo dadelijk lekker eten. Liefs opa en oma
  3. Sarah:
    9 juli 2016
    Hoi lieve Fenne, ik mis je echt heel erg. Ik vind het ook heel spannend! vind je het leuk daar? De foto's waren erg leuk. Ik hoop dat we elkaar heeeel snel weel zullen spreken. En we kikken he??

xxx Sarah, Lucas, Nathalie en Marco